DumpStats voor h e i s e n b e r g

154,446 +171471 -17025

Kudos

#251 (Top 0.0785%)

Kudos/dag 35.91
Kudos/reaguursel 25.5
Meeste kudos op 1 reaguursel 3149
Minste kudos op 1 reaguursel -1063

6,057

Reaguursels

Reaguursels/dag 1.41
Topreaguursels 47
Woorden per reaguursel 14
Reacties per reaguursel 0.48
Meeste reaguursels op 1 dag 16
Aantal x weggejorist 123
Geregistreerd op 14-09-2014
Eerste reactie op 14-09-2014

Scherpe Amazon Deals ⚡

Shop via onze link — jij betaalt niets extra, wij krijgen een klein steuntje van Amazon 💚

*Als Amazon-partner verdient Dumpstats aan in aanmerking komende aankopen. Dank voor je support!*

Kudoverloop over tijd

0 kudos 2026-06-16 08:58:39 door Fluitui2 op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Precies! Alleen maar reuring zaaien. Steltje zielige kneuzen daar. En van de NOS zou je verwachten dat zij niet afhankelijk zijn van advertenties, dus dat ze zich gewoon kunnen richten op kwaliteit. Betaald worden krijgen ze toch. Maar nee, ook daar moet het niveau omlaag. Triest. Diep triest.

5 kudos 2026-06-15 17:27:47 door Johanvb op VAR met humor blijkt extreem rechtse nazi te zijn
Ook het feit dat ze er dan nog bijzetten 'mogelijk geassocieerd' dus niet 'geassocieerd wordt' met rechts extremisme, maar 'het zou misschien wel een kunnen zijn dat er mogelijk een vermoedelijk verband bestaat.'.
En dan nog eindigen dat het gebaar ook in een onschuldige context gebruikt wordt door scholieren.
Wat een treurige jankers bij de NOS.

4 kudos 2026-05-13 12:42:32 door anderenaam1 op Paardjes plagen, klapjes vragen
@Dr_Prepper | 13-05-26 | 13:27:

Tweede paard waar die naartoe loopt krijgt een trap van hem dus zeker niet alleen een beetje staart trekken. Kweeniehoor of jij het filmpje wel gezien hebt.

-14 kudos 2026-05-13 11:27:07 door Dr_Prepper op Paardjes plagen, klapjes vragen
Toch effe he...

Ja, dronken vervelio is met de paarden aan het kloten. Maar het ergste wat ie doet is dat beest aan zijn staart trekken. Niet leuk, moet ie niet doen. Maar dronken Pool doet dronken Pooldingen..

Er dan maar meteen maar een potentiele paardenverkrachter van maken, die nu hopelijk dood is? Kweeniehoor...

3 kudos 2026-04-06 21:22:49 door PiratenSmurf op Even terug naar die 90s trend
@passingFable | 06-04-26 | 22:53: Kut, ik heb je advies niet opgevolgd. Wat een verrimpelde buikspreekpop is dat geworden. Daar gaan mijn jongensdromen...

1 kudos 2026-03-31 16:25:25 door qreaguurder op Re: Ratatouille-kebabzaak per direct dicht
@ijstijger2 | 31-03-26 | 17:02: Dit is geen Nederlandse les, maar Dumpert, hij of zij geeft gewoon zijn of haar mening, prima toch? Daar is het reaguren voor toegevoegd hier!

14 kudos 2026-03-24 18:23:54 door bboss op Beetje inside information is wel handig
Natuurlijk heeft dit alles met Trump te maken. Elke keer vlak voor hij dit soort dingen post gebeurt dit. Vanaf Trumps aantreden wordt Eric Trump al verdacht van deze zaken. Elke keer maar weer. Maar geen bewijs, helaas.

6 kudos 2026-03-24 18:20:35 door curryworstspecial op Beetje inside information is wel handig
als men de beurs nou eens zou hervormen zodat gezonde bedrijven die al jaren bestaan en geen nood aan financiele aanvulling hebben ook geen investeringen mogen aannemen, dan zouden die grote spelers toch een kleiner speelveld hebben om systemen naar de vaantjes te krijgen?

48 kudos 2026-02-21 11:45:58 door Alm8ige op Het commentaar bij de relay
Ik vind het ook wel een leuke interactie: hij praat als een machine en zij leeft mee als fan. Je kunt moeilijk twee Brugmansen hebben zitten.

9 kudos 2026-02-04 12:33:05 door altijd-guus op Man slaat door bij aanhouding op Utrecht Centraal
En daarom meer samenwerken in Europa! Dus maak maar een groot Ter Apel bij Brussel, daar kan men zich melden en vanuit daar worden de aanvragen behandeld en eerlijk verdeeld over heel Europa. Geen recht op blijven, registreren hoppa, op het vliegtuig terug naar land van herkomst.
Dit is nou bij uitstek iets wat we centraal in Europa/brussel moeten regelen i.p.v. ieder land zijn eigen beleid en regeltjes, die vervolgens weer de kansparels over hun grens drukken naar het volgende land, waar het hele riedeltje weer opnieuw moet plaatsvinden.
Probleem is echter dat alle partijen die graag een harde asielaanpak willen, ook nou net weer die partijen zijn dien alle verder samenwerking in Europa ook willen tegenhouden.....

1 kudos 2026-01-17 09:24:09 door Fusi0n op Tokkietractor gaat te hard + door rood en krijgt karma
@verknift | 17-01-26 | 02:00: Daarom heb je een oranje licht... Dan kun je alvast remmen vóór rood. Nee deze tokkie denkt dat ie een sportauto heeft en geeft nog even een dot gas om het te kunnen 'halen'.

4 kudos 2026-01-13 05:19:17 door falcon79 op Ice ice baby
Kijk nou uit, op dumpert moet je tegen ICE zijn anders wordt je gemind!